سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبر فوری: دینی بلاگ هک شد 

خبر فوری: دینی بلاگ هک شد.
از ادبیات هکر می توان به ماهیت دشمنان چنین پایگاه هایی پی برد.
http://diniblog.com

پی نوشت: 1- شاید یکی از نخستین کسانی بودم که پس از درج تبلیغ پایگاه مورد بحث در پارسی بلاگ، برای بازدید رفتم که با یک جمله ی زشت حاوی ناسزای ناموسی مواجه شدم. این ناسزا – توسط هکر – وضعیت فرهنگی، اخلاقی و حیثیتی هکر نامحترم را نشان می داد. دقایقی پس از درج خبر فوری، با مراجعه  به دینی بلاگ مشخص بود که مسئولین پایگاه در حال بازسازی آن هستند. به عزیزان مسئول و کارکنان دینی بلاگ خدا قوت می گوییم و من اگر به جای ایشان بودم مطمئن می شدم که دشمنان و اراذل اینترنتی به این دلیل عصبانی هستند که تلاش دینی بلاگ درخور، حائز اهمیت و تأثیر گذار بوده است.

مشکل حل شد: با تلاش بخش فنی پایگاه دینی بلاگ، این پایگاه ارزشی بازسازی شد و روسیاهی به هکر بی ایمان و بیمار ماند. یک خدا قوت دیگر به یاران دینی بلاگ!



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط امیر عباس در یکشنبه 86/4/10 و ساعت 3:44 عصر
    نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خبر فوری: دینی بلاگ هک شد
    خبر فوری: دینی بلاگ هک شد
    ناتوانی پارسی بلاگ
    وبلاگ دینی ضعف یا قوت؟
    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
    بالا